God morgon! Fan vad dålig jag var på detta... Kan jag skylla på att jag är så gott som senil samt att min dator har vart katastrof den senaste veckan? Tack, trodde inte det heller..

Så, hur är det med er då? Jag mår väl bra. Nu när jag gick upp för en liten stund sen för att mata Haylie (ska SJÄLVKLART gå och lägga mig igen sen, bara för att jag kan) var jag ute och rastade Lily och Abba så regnade de! Jävla trist väder! Mina hagar uppskattar inte regn... Inte hundarna heller, Lily speciellt hatar det..

Idag står såndär Föräldragruppsträff på schemat, första gången. Är lite nervös då jag inte gillar att träffa nya människor alls! Har blivit väldigt reserverad sen vi flyttade ut i skogen..

Nej, nu ska jag se om jag kan få ungen att rapa! Uppdaterar (förhoppingsvis) senare när jag vart på föräldraträffen, så kan vi ju se om den va nått att ha!

Just ja! Va på bilträff i helgen, slänger upp en bild på en av mina bilar. Den som fick följa med!
Volkswagen Golf mk1 Cabriolet från 1985

Kommentera

Publiceras ej