Idag började jag med såndär måltidsersättning. Ska ersätta 1-2 måltider om dagen med den och äta en riktig (äter typ bara 2 ggr oftast så en sån och ett mål riktig mat)

Hittade ett paket på svensktkosttillskott.se där man fick 2 burkar med Diet Shake, en shaker och en burk med fettförbränningspiller, Burn x5 (jag har högt blodtryck och det står att man BÖR rådfråga läkare om man han de så vet inte om jag borde äta dom egentligen.. Men det som inte dödar härdar så tog en iaf!)
Så nu hoppas jag på att förlora några kilon (en sisådär massor!)

Idag kommer min mamma/Haylies mormor på besök (mina föräldrar flydde upp till Jämtland lagom tills jag och Tobias flyttade ihop för 4 år sen...) Mamma har varit i Australien och jobbat så hon passar på att hälsa på när hon ändå är här nere (flög från Landvetter)

Nej, nu ska jag ut och luncha djuren.

Här är min snygga shake förresten, man blir faktiskt mer motiverad när grejerna har fina färger! Blir änna roligare då.

Kommentera

Publiceras ej