Okej!
Jag får väl ta och köra en snabbpresentation av hundarna och katterna (sista djuren på gården, wohoo!)
 
 Detta är Lily
Lily är min drömhund sen många år tillbaka som äntligen blev min i december 2012.
Vi var och hämtade henne uppe i Eskulstuna.
Lily är en Chinese Crested dog
 
Detta är Abba
Abba är kullsyster med Lily och ägs av Tobias.
Tobias fick för sig att han ville köpa henne strax efter att vi var uppe och hämtade Lily.
10 dagar senare åkte vi den långa vägen upp till Eskilstuna igen i vinterkaoset.
 
 Detta är Troja
Troja är min första, egna hund. Hon kom till oss som 1-åring och vi är hennes 3:e hem (och sista!)
Troja är en blanding av Alaskan Malamute och Siberian Husky.
 
 Detta är Goldie
Goldie skaffade vi som kompis till Troja när vi flyttade till gården.
Goldie är en renrasig Siberian Husky med stamtavla.
 
 Detta är Nomi och Nikita
Dom är syskon och dom gosigaste katterna man kan hitta!
Nomi och Nikita bor ute.
Detta är Melker aka Buddha
Melker kallas för Buddha bara för att han är så stor.
Vi fick ta över Buddha av ett par vänner. Han bor ute med Nomi och Nikita.
 
Detta är Flisan
Flisan är min gamla kärring på 16 år.
Mina föräldrar köpte henne som sällskap till våran gamla Ragdollhona vi köpte samtidigt 1998 och har vart min sen dess.
 
 Detta är Fluffy
Hon är en Ragdoll och har stamtavla. Fluffy heter egentligen Juniora och är från min mammas uppfödning.
Om jag inte minns fel är hon typ 13 eller 14 år och världens gnälligaste katt!
 
Nu har jag nog inga mer djur (vad jag kan komma på!?) TACK OCH LOV!

Dammråttorna under sängen räknar jag inte med då dom är så aggresiva så det går inte att fota ändå...!
 
 
 
 

1 kommentarer

Sarah

25 Apr 2014 17:17

Gooooddd det var endel hahah;)

Kommentera

Publiceras ej